Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ήχος των πραγμάτων όταν πέφτουν

Τον πίστεψα φυσικά, επειδή τίποτα δεν μου επέτρεπε να σκεφτώ πως υπήρχε εναλλακτική αλήθεια, επειδή εκείνη τη στιγμή δεν είχα κανένα λόγο ν' αμφισβητήσω την πρώτη αυθόρμητη εκδοχή της ζωής του. Σκέφτηκα πως δεν είχα γνωρίσει ποτέ μου πρώην κατάδικο και το ενδιαφέρον μου εντάθηκε. Μια μακροχρόνια καταδίκη πάντα εντυπωσιάζει έναν νεαρό όπως ήμουν εγώ τότε.
Υπολόγισα πως πρέπει να' χα μόλις περπατήσει όταν ο Ρικάρδο μπήκε φυλακή,
και κανείς δεν μπορεί να μη συγκλονιστεί με την ιδέα ότι μεγάλωσε,
σπούδασε,
ανακάλυψε το σεξ και,
ίσως τον θάνατο (το θάνατο μιας γάτας, ας πούμε, ή του παππού του),
ερωτεύτηκε,
έζησε επώδυνους χωρισμούς,
ένιωσε τη δύναμη ν' αποφασίζεις και χάρηκε ή μετάνιωσε γι' αυτές τις αποφάσεις,
γνώρισε και χάρηκε ή μετάνιωσε για τη δύναμη να προκαλεί πόνο.
Κι όλα αυτά ενόσω ένας συνάνθρωπος του ζούσε αυτή τη ζωή τη χωρίς ανακαλύψεις και χωρίς μαθητείες
που είναι μια μακροχρόνια κάθειρξη
μια ζωή που δεν τη ζεις
μια ζωή που σου γλιστράει μέσα απ' τα δάχτυλα
μιά ζωή βασανιστική
μιά ζωή που είναι δική σου αλλά και
ταυτόχρονα, ανήκει σε άλλους
Ανήκει σ' αυτούς που δεν βασανίζονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου