Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Μικρές ιστορίες

- Θέλω να πεθάνω, της λέει
- Κι εγώ θέλω να φάω μια ολόκληρη τούρτα σοκολάτα, αλλά δεν το κάνω
- Σπουδαίο επιχείρημα. Εγώ θα το κάνω
- Ωραία. Με ποιόν τρόπο;
- Με περίστροφο
- Με σφαίρα;
- Με σφαίρα
- Ρώσικη ρουλέτα;
- Ρώσικη ρουλέτα
- Πρώτα εγώ
- 'Οχι εγώ
- Επιμένω
- Κι εγώ επιμένω
- Δεν έχεις περίστροφο
- Ίσως θα 'πρεπε να κόψω τις φλέβες μου
- Το αίμα θα χυθεί παντού, θα βάψει τα πάντα κόκκινα. Το αγαπημένο μου χαλί, τα αγαπημένα μου μαξιλάρια, τα βιβλία, τους τοίχους
- Άλλος τρόπος;
- Θα σκεφτούμε. Όποιος σκέφτεται βρίσκει λύσεις. Το αποδεικνύει η ανθρώπινη ιστορία. Τόσες σκέψεις ολοκληρωμένες, καταγραμμένες σε τόμους και βιβλιοθήκες. Και τόσες άλλες σκέψεις ημιτελείς και μισοειπωμένες. Ανείπωτες και καταχωνιασμένες
- Όλες στην υπηρεσία της ανθρωπότητας. Στο προχώρημα της. Στο μέλλον της. Στο βήμα της προς τα εμπρός
- Θα βρούμε λύση
- Είμαι σίγουρη πως θα βρούμε λύση
- Το ζαχαροπλαστείο που είναι;
- Εδώ κοντά
- Τούρτα με φράουλα;
- Τούρτα σοκολάτα
- Εντάξει. Τούρτα σοκολάτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου