Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Εν Αθήναις , 12 Μαίου 1926

Χαριτωμένη,
Ημέρας πλείστας έχω να λάβω γράμμα σου. Φαίνεται ότι έπεσες με τα μούτρα εις τας εργασίας.
Για να μου δείξεις ίσως, ότι εάν πρώτα είχες τέλειο ραχατηλίκι και είχες παραμελήσει τα οικιακά σου έργα και τα κεντήματα, τούτο ωφείλετο εις εμέ που σε απησχόλουν
Φρονώ όμως ότι δεν είναι συμπεριφορά αυτή προς μνηστήρα απουσιάζοντα
Άλλαι μνησταί εις παρομοίας περιστάσεις όχι μόνον κάθε ημέρα επικοινωνούν με το αγαπητόν τους πρόσωπον, αλλά και από την ανυπομηνησίαν τους χάνουν και τον ύπνον των
Υμείς όμως, αντί να χάσετε, εκερδίσατε πολύν ύπνον, από της αναχωρήσεως μου και εντεύθεν
Επιθυμώ (για να μη σας παρεξηγήσω ότι η προς εμέ εκτίμησις κλπ εψυχράνθη από την απουσίαν μου) να μου γράφετε καθ' εκάστην και εν εκτάσει, με πάσαν λεπτομέρειαν και τρυφερότητα
Εγώ ηξεύρεις ότι απεχθάνομαι την προφορικήν πολυλογίαν, ενώ την γραπτήν ρητορείαν σου πάντοτε απολαμβάνω. Πρώτα-πρώτα εις την προφορικήν ομιλίαν σου διάφοροι αδιάκριτοι και αγενείς σε διακόπτουν κι έτσι δεν σ' αφήνουν να εκφράζεις πλήρως τας σκέψεις σου.
Ενώ όταν γράφης ανεμπόδιστα αποκαλύπτεται όλη η σκέψις σου, την οποίαν λαμπρύνει και το κομψό ύφος σου
Γράφε, λοιπόν, δεσπονίς, και μιμήσου τουλάχιστον εις αυτό τον μνηστήρα σου
                                                                                             Ο εκλεκτός της καρδίας σου
                                                                                                             Ιάκωβος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου