Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Ορίστε, αυτό έλεγα

 Ξέρετε πολλά κορίτσι που ξεκινούν για φυσιολογική εφηβεία, με εκκολαπτόμενους μαστούς και διόγκωση του ηβικού λοφίσκου, για να καταλήξουν μ' ένα ζευγάρι αρχίδια και θωρακικούς μυς κάτω απ' τη μπλούζα; Για να μην αναφέρω ότι το αιδοίο ο κόλπος και οι ωοθήκες μου έχουν μείνει στη θέση τους, όσο ατροφικά κι αν είναι. Δεν μου βγάζει κανείς από το μυαλό πως το γεγονός ότι είμαι ιντερσέξ είναι αποτέλεσμα της άγριας ζωής μου ανάμεσα σε αδιάφορους και καλοσυνάτους ενήλικους, γαλήνιες αγελάδες, περιπετειώδεις κότες, ελαφρώς κατηφορικά λιβάδια, και δένδρα που τρίζουν κάτω απ' τις ριπές του ανέμου. Είμαι η ζωντανή απόδειξη ότι αν αφήσουμε τα παιδιά να κάνουν και να βρουν μόνα τους αυτό που κρίνουν σωστό, οι ανατομικοί προγραμματισμοί αποτυγχάνουν ή αλλάζουν κατεύθυνση, η αναρχία επεκτείνεται στα όργανα, και τότε, μπίνγκο, δεν είσαι πια ούτε κορίτσι ούτε αγόρι, αλλά ένα άτομο σαν εμένα, δηλαδή τίποτε από τα δύο. Έπειτα από λίγη σκέψη, νομίζω ότι μπορώ να πω πως το τρίτο φύλο είναι το μέλλον του ανθρώπου. Αντί να ρίχνουμε στο πυρ το εξώτερον τις κοινότητες σαν το Liberty House, θα ήταν προτιμότερο να τις ανακηρύξουμε κοινωφελείς και να τις θεωρήσουμε φυτώρια της μελλοντικής Εύας, εκείνης που θα τερματίσει έξι χιλιάδες έτη πατριαρχίας, πολέμου και τραγωδίας, επειδή θα είναι κουήρ και οπωσδήποτε τρανς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου