Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Το βουνό των πελαργών

Όταν ήμουν μικρός ακόμα, ο παππούς μου διηγούνταν συχνά ιστορίες για χάνους και τσάρους, για μεγάλους ήρωες. Κάποτε, τον δέκατο αιώνα, ένας γραφέας κατέγραψε την γενεαλογία των πρώτων Βουλγάρων ηγεμόνων σε έναν κώδικα, ο οποίος παρέμεινε  ξεχασμένος ανάμεσα στις σελίδες μιας σλαβονικής Βίβλου, ώσπου ένας Ρώσος ιστορικός τον ανακάλυψε τυχαία, χίλια χρόνια αργότερα
Αυτός ο κώδικας, πασίγνωστος τώρα ως τα Νομινάλια των Βουλγάρων Χάνων, ξεκινούσε με τον Αττίλα, γνωστό είσης και ως Αβιτόχολ, ύστερα ανέφερε τον γιό του Ιρνίκ, τον Γκοστούν, τον Χουβράτη και το γιό του Ασπαρούχ, τον λευκό καβαλάρη, ο οποίος διέσχισε τον Δούναβη με τα μέλη της φυλής του, συμμάχησε με τους Σλάβους, κατατρόπωσε την Βυζαντινή Αυτοκρατορία και ίδρυσε την Βουλγαρία το 681 μ.Χ
Ξαπλωμένος πολλά βράδια στο κρεβάτι φανταζόμουν ένδοξες μάχες, με το κεφάλι μου ζαλισμένο, όπως κάθε αγοριού που πίστευε πως το αίμα του Αττίλα και του Ασπαρούχ, έτρεχε στις φλέβες του
Οι ιστορίες που μου έλεγε ο παππούς ελάχιστα βασίζονταν σε ιστορικά γεγονότα. Η επιμονή μου τον έκανε να επινοεί ένα σωρό πράματα κι έτσι καταλήξαμε να έχουμε έναν δικό μας κώδικα, που τον ονομάζαμε Νομινάλια των Φανταστικών Χάνων
                                                                                             Μιροσλάβ Πέκνοφ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου