Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Όταν σκοτώνουν τα κοτσύφια

Ο Ντιλ ήταν απολύτως σύμφωνος μ' αυτό το σχέδιο δράσης.
Ο Ντιλ που όσο πήγαινε και με νευρίαζε έτσι όπως συμφωνούσε με τον Τζεμ στα πάντα!
Μου είχε ζητήσει στις αρχές του καλοκαιριού να τον παντρευτώ, στη συνέχεια όμως το είχε λησμονήσει.
Με είχε διεκδικήσει, είχε πει ότι ήμουν δική του, είχε πει πως ήμουν το μοναδικό κορίτσι που θα αγαπούσε ποτέ, κι έπειτα είχε αρχίσει να με παραμελεί.
Τον έδειρα δύο φορές, όμως δε βγήκε τίποτα πέρα από το ότι έγινε ακόμα πιό κολλητός με τον Τζέμ. Περνούσαν μέρες ολόκληρες οι δυο τους στο σπιτάκι του δένδρου καταστρώνοντας σχέδια και συνωμοσίες, κι εμένα με φώναζαν όταν τους χρειαζόταν κι ένας τρίτος στην παρέα.
Αλλά εγώ για κάποιο διάστημα δεν έπαιρνα μέρος στις μηχανορραφίες τους και, διακινδυνεύοντας την "ποινή" να με φωνάζουν κορίτσι, πέρασα τα περισσότερα από τα υπόλοιπα δειλινά εκείνου του καλοκαιριού συντροφιά με την δεσποινίδα Μόντι Άτκινσον, στην μπροστική βεράντα του σπιτιού της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου