Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Το ημερολόγιο της Εύας (επεισόδιο τρίτο)

Κυριακή: εκεί πάνω είναι ακόμα. Κάνει ότι ξεκουράζεται. Αλλά αυτό είναι κόλπο : η Κυριακή δεν είναι μέρα της ανάπαυσης. Ως τέτοια έχει οριστεί το Σάββατο. Μου μοιάζει σαν πλάσμα που ενδιαφέρεται περισσότερο για την ανάπαυση του παρά για οτιδήποτε άλλο. Εμένα θα με κούραζε να αναπαύομαι τόσο πολύ. Αναρωτιέμαι πράγματι σε τι χρησιμεύει αυτό το πράγμα. Ποτέ μου δεν το είδα να κάνει κάτι
Επέστρεψαν το φεγγάρι χτες το βράδυ και χάρηκα φοβερά! Νομίζω πως είναι πολύ τίμιο εκ μέρους τους. Γλίστρησε κι έπεσε πάλι αλλά δεν στεναχωρήθηκα. Δεν πρέπει ν' ανησυχεί κανείς όταν έχει τέτοιους γείτονες. Θα το παραδώσουν πάλι. Θα ήθελα πολύ να κάνω κάτι για να δείξω την ευγνωμοσύνη μου. Θα ήθελα να τους στείλω μερικά αστέρια γιατί έχουμε περισσότερα απ' όσα χρειαζόμαστε. Ή μάλλον καλύτερα χρειάζομαι, όχι χρειαζόμαστε, γιατί καταλαβαίνω ότι του ερπετού δεν του καίγεται καρφί για τέτοια πράγματα
Έχει ταπεινά γούστα και είναι κακός. Όταν πήγα εκεί, χθες το απόγευμα κατά το σούρουπο, είχε πέσει μπρούμυτα και προσπαθούσε να πιάσει τα μικρά ψαράκια που παίζουν στην λίμνη. Αναγκάστηκα να του πετάξω πέτρες για ν' ανεβεί πάλι στο δένδρο του και να τ' αφήνει ήσυχα. Αναρωτιέμαι μήπως είναι φτιαγμένο γι' αυτό. Δεν έχει καθόλου καρδιά; Δεν αισθάνεται καμμιά συμπόνια γι' αυτά τα μικρά πλάσματα; Είναι δυνατόν να πλάστηκε και να παρασκευάστηκε για τέτοιο ανόσιο έργο; Έτσι μοιάζει πάντως. Μια από τις πέτρες τον πήρε πίσω από τό αυτί και χρησιμοποίησε την γλώσσα του. Ενθουσιάστηκα γιατί ήταν η πρώτη φορά που άκουγα ομιλίες εκτός από τη δική μου. Δεν καταλάβαινα τις λέξεις αλλά φαίνονταν εκφραστικές
Όταν κατάλαβα ότι μπορούσε να μιλάει, αισθάνθηκα ένα καινούργιο ενδιαφέρον γι' αυτό. Γιατί τρελλαίνομαι να μιλάω. Μιλάω όλη μέρα. Ακόμα και στον ύπνο μου. Και είμαι πολύ ενδιαφέρουσα. Αλλά αν είχα κάποιον άλλο να του μιλάω θα ήμουν διπλά ενδιαφέρουσα και δεν θα σταματούσα ποτέ, αν δεν υπάρχουν βέβαια αντιρρήσεις
Αν αυτό το ερπετό είναι ένας άντρας, τότε δεν είναι αυτό, εντάξει;; Δεν θα ήταν γραμματικά σωστό. Νομίζω πως είναι αυτός. Έτσι νομίζω. Αυτός, αυτού, αυτόν. Ωραία λοιπόν, θα τον θεωρώ άντρα  και θα τον λέω αυτός μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι κάτι άλλο. Αυτό είναι πιο βολικό από το να έχω τόσες πολλές αβεβαιότητες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου