Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Η γενναιοδωρία της γοργόνας

 Αγαπητή Τζένιφερ Τζόνστον

Λοιπόν, για να σου πω λίγο τα νέα μου, τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν πραγματικά χάλια για μένα. Προσπαθώ να γυρίσω στην κατάσταση που βρισκόμουν στην πέμπτη δημοτικού όταν μου έστειλες ,ένα σημείωμα με μια καρδούλα που έγραφε ¨αγαπητέ Μαρκ, μου αρέσεις πολυ¨ κι εγώ το γύρισα από την άλλη κι έγραψα ¨σου αρέσω ή μ' αγαπάς¨ κι εσύ μου έγραψες άλλο ένα σημείωμα με είκοσι καρδούλες αυτή τη φορά και μου το έστειλες χέρι με χέρι κι έλεγε ¨σ' αγαπάω, σ' αγαπάω, σ' αγαπάω, σ' αγαπάω¨ 'Εχω νομίζω περίπου δεκαπέντε ή δεκάξι γάντζους στην κοιλιά μου και τα σκοινιά τους οδηγούν σε ανθρώπους που έχω πάρα πολύ καιρό να δω, κι αυτό εδώ είναι ένα από αυτά. Αλλά να σου πω τα νέα μου. Τα τελευταία πέντε χρόνια με συνέλαβαν περίπου οχτώ φορές, με πυροβόλησαν δύο φορές, όχι δύο φορές στο ίδιο περιστατικό, αλλά από μία φορά σε δύο διαφορετικά περιστατικά κ.λ.π. κ.λ.π. και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μία φορά με πάτησε ένα αυτοκίνητο, αλλά δεν το θυμάμαι καν. Ερωτεύτηκα κανα δύο χιλιάδες γυναίκες, νομίζω όμως πως εσύ είσαι το νούμερο ένα στη λίστα. Πάει τελείωσε παιδιά. Όβερ και τέλος

  Κας (στην πέμπτη με φώναζες Μαρκ- το όνομα μου είναι Μαρκ Κασσάντρα)

Υ.Γ. Μπορεί να ρωτήσεις που βρίσκομαι. Ε! λοιπόν έχει πλάκα που ρωτάς. Μετά από όλες αυτές τις περιπέτειες βρίσκομαι σε μια μυστική τοποθεσία ξανά εδώ στη Γιούκα, στην Κωλοτρυπίδα της Βόρειας Καλιφόρνιας

  Κας

                                                                                                         Ντένις Τζόνσον

1 σχόλιο:

  1. Πόσο τυχεροί είμαστε που μοιράζεσαι μαζί μας , όμορφες και διδακτικές ιστορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή