Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

Χίλια Φεγγάρια

Είχα άλλωστε σκοπό να βάλω μόνη μου τα πράγματα στη θέση τους. Θυμάμαι ότι πέρασε η σκέψη από το μυαλό μου. Ήταν το θάρρος της απελπισίας μου. Δίνουνε μάχες για σένα η μάννα κι ο πατέρας σου, ναι. Μα έρχεται η ώρα που πρέπει τις μάχες σου να πρέπει να τις δίνεις εσύ η ίδια. Κι αυτή η ώρα για μένα είχε έρθει. Αυτή θυμάμαι ήταν η σκέψη μου

Θα το πω: Ντρεπόμουν πολύ. Ντρεπόμουν που με είχε καθαρίσει η Ρόζαλι. Είχα πνιγεί στη ντροπή. Δεν μπορούσα να μιλήσω, δεν μπορούσα ούτε στον εαυτό μου να το πω αυτό. Κι έτσι, αντί να μιλήσω, σκέφτηκα - σκέφτηκα ότι θα τα βάλω εγώ μόνη μου τα πράγματα στη θέση τους. Σκέψη θαρραλέα, γενναία. Τέτοιες σκέψεις είναι σωστές και καλές για λίγο, για μια στιγμή. Αλλά πως να τις κάνεις πράξη;

                                                                                                          Sebastian Barry


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου