Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Ελέφαντας

Εκείνη την εποχή , λέει, τότε που έφυγες, τίποτα δεν είχε πια και πολλή σημασία. Ούτε τα παιδιά, ούτε ο Θεός, ούτε τίποτα. Λες και μου 'χε έρθει ο ουρανός σφοντύλι. Λες κι είχα πάψει να ζω. Εκεί που ακολουθούσε την πορεία της, η ζωή μου σταμάτησε. Δε σταμάτησε απλώς. Σταμάτησε απότομα. Σκέφτηκα: Αν δεν αξίζω τίποτα γι' αυτόν, τότε δεν αξίζω τίποτα ούτε για τον εαυτό μου ούτε για κανέναν. Αυτό ήταν το χειρότερο που ένιωσα. Νόμιζα πως θα μου ράγιζε η καρδιά. Τι λέω; Ράγισε. Πως δεν ράγισε;. Ράγισε , έτσι ξαφνικά. Ακόμα ραγισμένη είναι, αν θες να ξέρεις. Ιδού λοιπόν πως έχουν τα πράγματα με δυο λόγια. Έβαλα όλα μου τ' αυγά σ' ένα καλάθι, λέει. Καλάθι, καλαθάκι. Όλα μου τα κλούβια αυγά σ' ένα καλάθι.
Βρήκες άλλη λέει, έτσι δεν είναι;. Δε σου πήρε και πολύ. Και τώρα είσαι ευτυχισμένος. Αυτό τουλάχιστον λένε. Εγώ όμως την ξέρω την καρδιά σου κύριε!! Πάντα την ήξερα. Την ήξερα τότε, την ξέρω και τώρα. Ξέρω την καρδιά σου απ' έξω κι ανακατωτά, μην το ξεχνάς αυτό. Η καρδιά σου είναι ζούγκλα, σκοτεινό δάσος, κάδος σκουπιδιών. Ας έρθουν να μιλήσουν μαζί μου αν θέλουν να μάθουν πέντε πράγματα για σένα. Ξέρω πως λειτουργείς. Ας έρθουν προς τα ' δω και θα τους τα πω από την καλή! Ήμουν εκεί. Έκανα τη θητεία μου συνάδελφε. ΄Υστερα μ' έβγαλες στη μόστρα και με ρεζίλεψες. Για να με οικτίρει και να με κρίνει ο ένας κι ο άλλος. Με ρώτησες αν με πείραξε αυτό;Με ρώτησες αν μ' έκανε να ντραπώ; Για ρώτα με να σου πω!!
                                                                                          Ρέιμοντ Κάρβερ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου