Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Μετά την πτώση

Ο Κήπος χάθηκε αλλά εγώ βρήκα αυτόν κι είμαι ευχαριστημένη
Μ' αγαπάει όσο μπορεί, τον αγαπάω μ' όλη τη δύναμη της φύσης μου και είναι νομίζω χαρακτηριστικό της νιότης και του φύλου μου
Όταν αναρωτιέμαι γιατί τον αγαπάω, ανακαλύπτω πως δεν ξέρω και δε μ' ενδιαφέρει και να ξέρω
Υποθέτω πως αυτή η αγάπη δεν είναι προϊόν λογικής όπως για τα ερπετά και τα ζώα
Αγαπάω ορισμένα πουλιά για το τραγούδι τους, αλλά δεν αγαπάω τον Αδάμ για το τραγούδι του-ΟΧΙ δεν τον αγαπάω γι' αυτό, όσο περισσότερο τραγουδάει τόσο υποφέρω. Κι όμως του ζητάω να τραγουδήσει, γιατί θέλω να μάθω να μ'αρέσει οτιδήποτε τον ενδιαφέρει. Το τραγούδι του ξυνίζει το γάλα αλλά δεν πειράζει
Δεν είναι για την εξυπνάδα του που τον αγαπάω-ΟΧΙ δεν είναι γι' αυτό. Δεν φταίει αυτός για την εξυπνάδα του γιατί δεν την έφτιαξε ο ίδιος. Υπάρχει κάποια σοφία σ' αυτό, αυτό το ξέρω. Με τον καιρό θ' αναπτυχθεί, αλλά κι έτσι που είναι αρκετά καλός είναι
Δεν είναι για τους χαριτωμένους κι ευγενικούς τρόπους του και γαι τη λεπτότητα του που τον αγαπάω-ΟΧΙ έχει ελλείψεις σ'αυτά αλλά βελτιώνεται
Δεν είναι για την εργατικότητα του που τον αγαπάω-ΟΧΙ δεν είναι γι' αυτό. Νομίζω πως την έχει μέσα του αλλά την κρύβει από μένα. Κατά τ' άλλα είναι ανοιχτός και ειλικρινής μαζί μου τώρα
Δεν είναι για τη μόρφωση του που τον αγαπάω-ΟΧΙ δεν είναι γι' αυτό. Είναι αυτοδίδακτος και ξέρει ένα σωρό πράγματα, μόνο που είναι όλα λάθος
Δεν είναι για τον ιπποτισμό του που τον αγαπάω-ΟΧΙ δεν είναι γι' αυτό. Με μαρτύρησε για το μήλο, αλλά είναι χαρακτηριστικό του φύλου του νομίζω. Εγώ δεν θα το μαρτυρούσα, καλύτερα να πέθαινα, χαρακτηριστικό του φύλου μου επίσης
Τότε γιατί τον αγαπάω; Γιατί κατά βάθος είναι καλός. Είναι δυνατός και όμορφος και τον θαυμάζω και είμαι περήφανη και θα τον αγαπούσα ακόμα κι αν ήταν άσχημος και ναυάγιο. Και είναι δικός μου. Και αρσενικός. Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος υποθέτω. Νομίζω πως είναι το είδος της αγάπης που δεν έχει να κάνει με λογική και στατιστικές. Απλώς έρχεται και δεν μπορεί να εξηγηθεί και δεν χρειάζεται να εξηγηθεί. Έτσι νομίζω εγώ
Αλλά είμαι απλά και μόνο ένα κορίτσι και μάλιστα το πρώτο που εξέτασε αυτό το ζήτημα και μπορεί ν' αποδειχθεί ότι στην άγνοια μου και στην απειρία μου δεν το έπιασα σωστά
ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ ΕΥΑΣ, ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
ΑΔΑΜ: όπου ήταν εκείνη , εκεί ήταν κι η Εδέμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου