Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022

Δεν ήμουν πια άνθρωπος

 Ωστόσο αυτό δεν είναι τίποτα από ένα ασήμαντο παράδειγμα. Η ζωή των ανθρώπων, είμαι σίγουρος, βρίθει από παραδείγματα ανειλικρίνειας και απιστίας που διαπράττονται ευχάριστα αθώα και εύθυμα. Μάλιστα εξαπατούν ι ένας τον άλλο χωρίς να προκαλούν τραύματα, χωρίς, τι λέω, καν να συνειδητοποιούν ότι εξαπατούν αλλήλους. Εγώ ωστόσο, δεν έχω κανένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον γι αυτήν την αμοιβαία εξαπάτηση. Αφού εξάλλου κι εγώ ο ίδιος, με τους θεατρινισμούς μου, εξαπατούσα τους ανθρώπους απ' το πρωί ως το βράδυ. Δεν έχω και πολύ ενδιαφέρον για την ηθική σαν εκείνη που περιγράφεται στα εγχειρίδια ηθικής με το χαρακτηρισμό "ορθότητα" ή κάπως έτσι. Αυτό που εγώ μπορώ να καταλάβω είναι οι άνθρωποι που ενώ εξαπατούν φαίνεται πως ζουν (ή καλύτερα ότι είναι σίγουροι ότι μπορούν να ζουν) ευχάριστα και εύθυμα. Οι άνθρωποι ποτέ δε μου δίδαξαν αυτό το λεπτό μυστικό.

                                                                                                              Osamu Dazai

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου