Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Βιβλίο της Ανησυχίας

Έγινα τόσο η μυθοπλασία του εαυτού μου ώστε οποιοδήποτε φυσικό συναίσθημα που έχω, αμέσως μόλις γεννηθεί, μετατρέπεται σε συναίσθημα φαντασίας, η μνήμη σε όνειρο, το όνειρο σε λησμονιά του ονείρου, η γνώση του εαυτού μου στο να μη σκέφτομαι τον εαυτό μου
Αποδύθηκα τον ίδιο μου τον εαυτό με τέτοιο τρόπο, ώστε υπάρχω είναι ενδύομαι
Μόνο μεταμφιεσμένος είμαι εγώ
Και γύρω μου όλες οι άγνωστες δύσεις χρυσίζουν, πεθαίνοντας, τα τοπία που ποτέ δε θα δω
Τα μοντέρνα πράγματα είναι:
(1) Η εξέλιξη των καθρεφτών
(2) Οι γκαρνταρόμπες
                                                                                   Φερνάντο Πεσσόα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου