Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018

Η συνείδηση του Ζήνωνα

Είμαι ο γιατρός για τον οποίο μιλάει αυτή η ιστορία, μερικές φορές με διόλου κολακευτικά λόγια
Όποιος καταλαβαίνει από ψυχανάλυση ξέρει που να αποδώσει την αντιπάθεια που μου δείχνει ο ασθενής μου. Δεν θα μιλήσω για ψυχανάλυση, επειδή εδώ γίνεται αρκετός λόγος. Πρέπει να διακαιολογηθώ που ώθησα τον ασθενή μου να γράψει την αυτοβιογραφία του. Οι μελετητές της ψυχανάλυσης θα σουφρώσουν τη μύτη τους μ' αυτή την καινοτομία. Ήταν όμως γέρος και ήλπισα ότι με αυτές τις αναμνήσεις το παρελθόν του θα αναβίωνε, ότι η αυτοβιογραφία θα ήταν ένα καλό πρελούδιο στην ψυχανάλυση. Ακόμα και σήμερα η ιδέα μου φαίνεται καλή, γιατί μου έδωσε ανέλπιστα αποτελέσματα, που θα ήταν ακόμα περισσότερα αν ο ασθενής δεν παρατούσε τη θεραπεία πάνω στο καλύτερο, κλέβοντας μου τον καρπό της μακρόχρονης και υπομονετικής ανάλυσης των αναμνήσεων αυτών
Τις δημοσιεύω για εκδίκηση κι ελπίζω να τον δυσαρεστήσω. Ας ξέρει πάντως ότι είμαι πρόθυμος να μοιραστώ μαζί του τις πάμπολλες τιμές που θα μου αποφέρει αυτή η έκδοση, αρκεί να συμφωνήσει να ξαναρχίσει τη θεραπεία. Φαινόταν τόσο περίεργος για τον εαυτό του!!
Αν ήξερε πόσες εκπλήξεις θα μπορούσαν να τον περιμένουν από τα σχόλια για τις τόσες αλήθειες και τα τόσα ψέμματα που αράδιασε εδώ!!...
                                                                                                          ΔΟΚΤΩΡ Σ.
                                                                                                       ΙΤΑΛΟ ΣΒΕΒΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου