Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Η θάλασσα σε απόσταση αναπνοής

Μεγάλωσα μέσα στη θάλασσα και η φτώχεια μου είχε ένα μεγάλο πλούτο, αλλά έπειτα έχασα τη θάλασσα και όλες οι πολυτέλειες μου φάνηκαν γκριζωπές και η αθλιότητα ανυπόφορη.
Από τότε περιμένω
Περιμένω τα καράβια της επιστροφής, το σπίτι των υδάτων, τα διαφανή νερά
Κάνω υπομονή και καλλιεργώ την ψυχή μου με όλες μου τις δυνάμεις
Με βλέπουν να περνώ από όμορφους και σοφούς δρόμους, θαυμάζω τα τοπία, χειροκροτώ όπως όλος ο κόσμος, δίνω το χέρι μου
Δεν είμαι εγώ που μιλάω
Με εγκωμιάζουν, ονειρεύομαι λίγο, με προσβάλλουν. Δεν εκπλήσσομι σχεδόν καθόλου....

Ξέρω ότι η θάλασσα προπορεύεται ή με ακολουθεί
Έχω μια τρέλα έτοιμη για όλα
                                                                                                   Albert Camus

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου