Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Ημερολόγιο

Βγαίνω στο σεργιάνι και διασκεδάζω τρελά
Μα εγώ δε σκοτίζομαι
Σήμερα είμαι σαν στραβοχυμένος λουκουμάς, αλλά έχω ένα χρώμα θαύμα
Είμαι δεμένη μ' ένα άσπρο κορδελάκι
Και μια λιβελούλα που έτυχε να πετάει δίπλα μου, μου είπε "σήμερα είσαι στις ομορφιές σου"
Πίσω της ήτανε μια μαύρη κουκίδα. Κι εκείνη φόραγε άσπρο κορδελάκι στο λαιμό
Αν δεν ξέρετε τι είναι, ούτε εγώ ξέρω
Ε, δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλα

Και τώρα θα σας πω ένα μυστικό
Υπάρχει ένας τρόπος για να ταξιδεύεις. Αυτός ο τρόπος είναι η σκάλα των ονείρων
Εμένα μ' αρέσει να ονειρεύομαι
Εσείς;;
                                                             Ξέρω ότι περίμενες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου