Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Σκύλος χωρίς όνομα

Ο Φώτης ο Κλιάφας είναι φίλος μου
Άλλο φίλο δεν έχω
Μέχρι πρόπερσι ήταν φίλος μου κι ο Σταμάτης ο μπογιατζής, ο Λιόντος, όμως τώρα δεν είναι
Ούτε δικός μου, ούτε του Φώτη
Από τότε που πήγε κι έμπλεξε μ' εκείνη τη γκόμενα, μας έκανε πέρα. Έβαλε αυτή το χέρι της, είναι κι ο δικός μας ζυμάρι, η ζημιά έγινε, πάει. Η φιλία χαλάστηκε
Στην αρχή το πήρα βαριά, κι ο Φώτης το ίδιο. Έπειτα , ένα απόγευμα, πήγαμε στο καφενείο, τραβήξαμε κάτι ούζα οι δυό μας, τονε ξεγράψαμε κι ησυχάσαμε
-Καημός στα λάχανα και πίκρα στα ραδίκια , Γιάννη μου
Όλο τέτοια λέει ο Φώτης, όταν είναι σε ζόρια. Απ' τη μάννα του τ' άκουγε, όταν ήταν μικρός, τώρα που μεγάλωσε τα λέει αυτός
Δεν είναι η αλήθεια πως ησυχάσαμε με τη σταναχώρια του Σταμάτη. Κάναμε πως ησυχάσαμε, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα σ' αυτήν τη ζωή . Έτσι λέει ο Φώτης
                                                                                                   Κώστας Σωτηρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου