Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Μυστικό..

Είναι ψυχές πλασμένες από μάρμαρο
κι άλλες από χαμόγελο ή και πόνο
Είναι και μιά πλασμένη από τριαντάφυλλα
όμως εκείνη δεν τη φανερώνω
Πόσο η καρδιά μου θα ΄τρεμε αν την έλεγα
Βάνω μια κλειδαριά γερή στο στόμα
Τόσοι σοφοί που βρίσκονται τριγύρω μου
και δεν τη μάντεψε κανείς ακόμα;
Είναι ψυχές πλασμένες από κρύσταλλο
κι άλλες ψυχές με κλάματα έχουν γίνει
Είναι και μιά πλασμένη από ροδόσταμο
μα δε θα σας την πω ποτέ μου ΄κείνη!
Όρκο έβαλα να μην την πω, ως τον τάφο μου
μα πάλι...ποιός ξέρει...καμμιάν ώρα...
Κάτι μου καίει τα χείλη μου! Καλύτερα
να κλείσω το τραγούδι μου από τώρα
                                 Ναπολέων Λαπαθιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου