Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Πως να είσαι Δύο

Η μάννα μου έγνεψε ναι
Καλό, είπε. Πολύ καλό. Ωραία το είδες. Τώρα. Κάνε μου κάτι που δεν βλέπεις με τα μάτια σου
Πρόσθεσα μια ίσια γραμμή στο μέτωπο του αλόγου της
Πολύ έξυπνο, είπε, κλέβεις πολύ έξυπνα
Δεν κλέβω, είπα, είναι αλήθεια, δεν έχω δει ποτέ
μονόκερω με τα μάτια μου
Ξέρεις τι εννοούσα, είπε. Κάνε αυτό που σου ζήτησα
Πήγε να μαζέψει τ' αυγά
Έκλεισα τα μάτια μου, τ' άνοιξα, αναποδογύρισα το ξύλο, χρησιμοποιώντας τη λεπτή άκρη
Αυτό είναι εκείνος θυμωμένος, είπα όταν γύρισε. Αυτό είναι όταν είναι καλός
Αέρας βγήκε απ' το στόμα της (πράγμα που μ' έκανε να καταλάβω ότι ήταν καλό), έριξε σχεδόν τ' αυγά (πράγμα που μ' έκανε να καταλάβω ότι η δημιουργία εικόνων έχει μεγάλη δύναμη και αν δεν προσεχθεί μπορεί να οδηγήσει σε σπασίματα)
Εξέτασε τ' αυγά στο φόρεμα της, όλα ακέραια πριν τον φωνάξει για να δει τα πρόσωπα του
Όταν είδε το θυμωμένο με χτύπησε στο κεφάλι με το μέσα του χεριού του (πράγμα που μ' έκανε να καταλάβω ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν πάντα να γνωρίζουν τον τρόπο που τους βλέπουν οι άλλοι)
                                                                                                    Άλι Σμιθ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου