Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Αγαθά και υπηρεσίες με μειωμένο συντελεστή

"... Όπως σ' τα λέω, Σίτσα μου, άγιο είχαμε και πήραμε τους φασιανούς πριν την κρίση... Τι πίνακες καλέ, φασιανούς κανονικούς, με κάτι φτερούκλες να με το συμπάθιο! Τι; Ε, τρώγονται, αλλά εγώ την κότα δεν την αλλάζω με τίποτα.... Βέβαια με τις κότες θα 'χουμε τρεχάματα με τα νέα μέτρα, θα μας τις μαδήσουνε στο φόρο όπως τις μαδάει το γεράκι; Τι; Μαρή είσαι καλά που εκτρέφουμε γεράκια, σιγά μη βάλουμε και κορκόδειλοι να μας φάνε κι εμάς. Τι πράμα; Τ' αγριογούρουνο; Γιατί μαρή, σου κουβαλάει ο Νώντας συχνά αγριογούρουνο; Τι;; Βγήκε κυνήγι; Έλα Παναγία μου, τόσο χάλια είστε πια που ζώστηκε τα κουμπούρια. Ναι, ναι, ξέρω... Με τις χήνες και τις πάπιες όλα καλά μου λέει ο Βασιλάκης ο μικρανιψιός της Παγούρως... ο δικηγόρος καλέ, στην Αθήνα που ζει; Ναι, λέει ο νομοθέτης δεν διευκρινίζει αν συμπεριλαμβάνονται λέει οι πάπιοι και η χήνοι στη φορολόγηση. Όχι μαρή, μπα πανάθεμά το στόμα σου, δεν είπα ότι χύνει ο Βασίλης, χήνοι είπα, τα π'λια, οπότε που λες θα λέμε ότι είναι όλες οι χήνες και οι πάπιες που έχουμε σερνικές, κι ότι κανονίζουνται μεταξύ τους, γκέι που λένε στην Αθήνα. Και έχω πει και στη συνυφάδα μου την Τσεβή, που έχει την κόρη στην Αυστραλία, να μας στείλει εμού, που 'ναι και ψωμωμένα, λέει. Ε-μού. Ό'ι λαιμούς μαρή, λαιμούς κότας θα μας στείλει, που πήξαμε στο κοτόπουλο κι έχουν φτάσει τα βυζά του Σάκη στο κότσι; Τι είναι; Ένα ξωτικό πουλί εκεί, αψηλό, βγάνει και κρέας πολύ, άνοιξε μαρή μια γουϊπίδα να ξεστραβωθείς. Γουϊπίδα. Εγκυκλοπαίδεια. Όχι, όχι σε τόμοι, στο γκομπιούτερ. Ας είναι καλά ο Δημητράκης μου που μου το 'μαθε το ρημάδι, και κάνω τη δ'λεια μου. Και τώρα που είπα Δημητράκης, ο Πανούλης σου είναι καλύτερα; Πέρασε η μουνόψειρα που τον κόλλησε εκείνη η χτικιάρα με τα μελάνια στα μπράτσα και τους χαλκάδες στη μύτη; Όχι, ε; Πολλή κόνιδα, ε; Να προσέχεις, Σίτσα μου μη βγει παραέξω, γιατί με τη νέα φορολογία για τα ακάρεα - ακάρεα, μαμούνια δηλαδή - θα βρεθεί χρεωμένο στην εφορία το παλικάρι, μία-μία θα του τις φορολογήσουν τις μουνόψειρες, και θα τρέχετε όλοι μετά. Ναι, ναι, σ' αφήνω τώρα όμως, έφερε ο Σάκης τα ορτύκια. Καλά και άγια, κι αυτά θα μας σώσουν, αλλά πολύς μπελάς Παναγία μου το καθάρισμα, άσε που απ' τα σκάγια έχω σπάσει δυο σφραγίσματα, το ένα απονεύρωση...."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου