Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Απόσπασμα από το ημερολόγιο του Αδάμ

Δεν θα έπρεπε να ξεχνάω ότι είναι πολύ νέα, και να δείχνω κατανόηση. Είναι γεμάτη ενδιαφέροντα, ανησυχία, ζωτικότητα. Γι' αυτήν ο κόσμος είναι γοητεία, θαύμα, μυστήριο, χαρά. Μένει άφωνη από ένα καινούριο λουλούδι, το χαϊδεύει, το μυρίζει, του μιλάει. Έχει τρέλα με τα χρώματα: καφέ βράχοι, κίτρινη άμμος, γκρίζοι θάμνοι, πράσινο φύλλωμα, γαλάζιος ουρανός, μαργαριταρένια αυγή, πορφυρές σκιές στα βουνά, χρυσά νησιά, δείλι, χλωμό φεγγάρι μέσα στα κομματιασμένα σύννεφα, αστέρια που λάμπουν- τίποτα απ' αυτά δεν έχει αξία, απ' όσο ξέρω εγώ τουλάχιστον, αλλά και μόνο που έχουν χρώμα και μεγαλοπρέπεια είναι αρκετό και χάνει τα μυαλά της
Τι ωραίο θέαμα θα ήταν αν μπορούσε να ησυχάσει και να μείνει αμίλητη για δυο λεπτά. 
Είμαι βέβαιος πως τότε θα μ' ευχαριστούσε να την κοιτάω, γιατί αρχίζω να καταλαβαίνω πως είναι ένα πολύ χαριτωμένο πλάσμα, λυγερό, λεπτό, καλοφτιαγμένο, με καμπύλες, καλοσχηματισμένο, ευλύγιστο, γλυκό
Δευτέρα μεσημέρι: Αν υπάρχει σ' αυτό τον πλανήτη κάτι που δεν την ενδιαφέρει, τουλάχιστον εγώ δεν το ξέρω. Υπάρχουν ζώα που εμένα μου είναι αδιάφορα αλλά αυτή τα αγαπαέι όλα και θεωρεί πως είναι όλα θησαυροί. Όταν ο πελώριος βροντόσαυρος ήρθε στο κτήμα αυτή τον θεώρησε απόκτημα, εγώ συμφορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα διαφοράς απόψεων. Αυτή ήθελε να το εξημερώσουμε, εγώ ήθελα να του κάνουμε δώρο το σπίτι μας και να φεύγουμε. Αυτή είπε ότι μπορεί να γίνει ένα καλό κατοικίδιο ζώο, εγώ είπα κατοικίδιο έξι μέτρα ύψος και είκοσι-πέντε μέτρα μάκρος θα μπορούσε να κάτσει πάνω στο σπίτι μας και να το λιώσει, γιατί από το βλέμμα του φαινόταν αφηρημένο
Αλλά της είχε μπει για τα καλά στο μυαλό να κρατήσει το τέρας. Σκέφθηκε ότι θα μπορούσαμε να ανοίξουμε γαλακτοπωλείο και ήθελε βοήθεια για να το αρμέξει, αλλά <<δε σφάξανε>>. Δεν είχαμε και σκάλα. Ύστερα ήθελε να το καβαλήσει, αλλά ήταν γλιστερό και έπεσε κάτω και θα είχε χτυπήσει αν δεν ήμουν εγώ
Ικανοποιήθηκες τώρα;; ΟΧΙ. Τίποτα δεν την ικανοποιεί παρά μόνο η επιστημονική απόδειξη. Είναι σωστό πνεύμα το παραδέχομαι. Με τραβάει. Με επηρεάζει. Είχε μια θεωρία ακόμη γι' αυτό το τέρας. Σκέφτηκε πως αν το εξημερώσουμε θα ήταν δυνατό να το στήσουμε στο ποτάμι και να το χρησιμοποιούμε σαν γέφυρα. Αποδείχθηκε ότι ήταν ήδη αρκετά εξημερωμένος. Κάθε φορά που τον έβαζε μέσα στο ποτάμι και πήγαινε να το διασχίσει πατώντας πάνω του, αυτός έβγαινε και την ακολουθούσε σαν ένα τεράστιο κατοικίδιο ζώο. Σαν και τ' άλλα τα ζώα. Όλα το ίδιο κάνουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου