Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Το νέο όνομα

Ήταν δυνατόν εγώ η κοντούλα, η στρουμπουλούλα με τα γυαλιά, εγώ η επιμελής μα διόλου εφυής, εγώ που παρίστανα την καλλιεργημένη, την ενημερωμένη όταν δεν ήμουν, ήταν ποτέ δυνατόν να νομίζω ότι θα του άρεσα ποτέ, έστω και για όσο καιρό θα κρατούσαν οι διακοπές;
Εξάλλου το είχα σκεφτεί ποτέ στ' αλήθεια αυτό;
Εξέτασα σχολαστικά τη συμπεριφορά μου. Όχι δεν μπορούσα να εκφράσω με σαφήνεια τις επιθυμίες μου. Όχι μόνο φρόντιζα να τις κρύβω από τους άλλους, αλλά τις εκμυστηρευόμουν στον ίδιο μου τον εαυτό με επιφύλαξη, χωρίς να είμαι απολύτως σίγουρη
Γιατί δεν είνα πει ποτέ στη Λίλα ακριβώς τι ένιωθα για τον Νίνο; Και γιατί δεν ούρλιαξα τον πόνο που μου είχε προκαλέσει μ' αυτή την εκμυστήρευση της μέσα στη νύχτα, γιατί δεν αποκάλυψα ότι ο Νίνο προτού καν φιλήσει εκείνη, είχε φιλήσει εμένα;
Τι ήταν αυτό που με έκανε να συμπεριφέρομαι έτσι;
Κρατούσα βουβά τα συναισθήματα μου επειδή με φόβιζε η ορμή με την οποία αποζητούσα στα μύχια της ψυχής μου πρόσωπα, πράγματα, επαίνους, θριάμβους;
                                                                                                 Έλενα Φερράντε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου