Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Το ημερολόγιο του Αδάμ (επεισόδιο έκτο)

Τρεις εβδομάδες αργότερα
Το καγκουρώ εξακολουθεί να μεγαλώνει, πράγμα που είναι πολύ παράξενο και αινιγματικό. Ποτέ μου δεν γνώρισα κάτι που να μεγαλώνει τόσο πολύ καιρό. Έχει τρίχωμα στο κεφάλι του τώρα. Όχι τρίχωμα σαν του καγκουρώ, αλλά όπως ακριβώς τα δικά μας μαλλιά, μόνο που είναι πιο λεπτά και πιο μαλακά, κι αντί να είναι μαύρα είναι κόκκινα. Έτσι όπως πάω θα χάσω τα μυαλά μου με την παράξενη κι ενοχλητική ανάπτυξη αυτού του αταξινόμητου ζωολογικού τέρατος. Αν μπορούσα να πιάσω κι άλλο ένα... αλλά αυτό είναι αδύνατο. Είναι μια νέα ποικιλία κι αυτό είναι το μοναδικό δείγμα, σίγουρα πράγματα. Έπιασα όμως ένα πραγματικό καγκουρώ και το έφερα σπίτι, πιστεύοντας ότι το πλάσμα , μόνο του καθώς είναι, θα προτιμούσε να έχει αυτό για συντροφιά παρά να μην έχει συντροφιά καθόλου. Ή ότι θα του άρεσε να έχει οποιοδήποτε ζώο με το οποίο να αισθάνεται κοντά και να το συμπαθεί, σ'αυτή την άθλια κατάσταση που βρίσκεται εδώ ανάμεσα σε ξένους που δεν ξέρουν τι θέλει. Ήταν λάθος. Έπαθε τέτοια κρίση μόλις είδε το καγκουρώ που πείστηκα ότι δεν είχε ξαναδεί ποτέ του.
Το λυπάμαι το φτωχό, φασαριόζικο μικρό ζώο, αλλά μου είναι αδύνατο να το κάνω ευτυχισμένο.
Αν μπορούσα να το εξημερώσω...αλλά αυτό δεν γίνεται. Όσο περισσότερο προσπαθώ, τόσο χειρότερα μου φαίνεται ότι το κάνω. Μου σφίγγει την καρδιά να βλέπω τις μικρές εκρήξεις θλίψης και οργής του. Σκεφτόμουνα να τ' αφήσω να φύγει αλλά αυτή ούτε να τ' ακούσει δεν θάθελε. Το θεωρεί σκληρό κι αταίριαστο και μπορεί να έχει και δίκιο. Μπορεί να μείνει ακόμα πιο μόνο του. Αφού εγώ δεν τα καταφέρνω να βρω κι άλλο όμοιο του, πως θα τα καταφέρει αυτό;
Πέντε μήνες αργότερα
Δεν είναι καγκουρώ. Όχι, γιατί στέκεται όρθιο κρατώντας την από το δάχτυλο και κάνει έτσι μερικά βήματα κι έπειτα πέφτει κάτω.Μπορεί να είναι κάποιο είδος αρκούδας κι όμως δεν έχει ουρά- μέχρι τώρα τουλάχιστον- ούτε τρίχωμα παρά μόνο στο κεφάλι του. Εξακολουθεί να μεγαλώνει- αυτό είναι το περίεργο, γιατί οι αρκούδες έχουν πάρει όλη τους την ανάπτυξη σ'αυτή την ηλικία. Οι αρκούδες είναι επικίνδυνες- μετά την καταστροφή μας- και δε θα μου άρεσε καθόλου να έχω αυτή εδώ να τριγυρίζει χωρίς φίμωτρο μέσα στο σπίτι μου. Πρότεινα στην Εύα να της φέρω ένα καγκουρώ, αν άφηνε αυτό να φύγει, αλλά στάθηκε μάταιο. Μου φαίνεται αποφασισμένη να μας βάλει σε όλων των ειδών τους ανόητους κινδύνους. Ήταν διαφορετική πριν χάσει τα μυαλά της.
Δεκαπέντε μέρες αργότερα
Εξέτασα το στόμα του. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος ακόμα. Έχει μόνο ένα δόντι. Δεν έχει ακόμα ουρά. Κάνει πολύ περισσότερο θόρυβο τώρα, κυρίως τις νύχτες. Εγώ έφυγα από το σπίτι. Αλλά θα πηγαίνω τα πρωινά για μπρέκφαστ και για να κοιτάζω μήπως βγάλει κι άλλα δόντια. Άμα γεμίσει το στόμα του δόντια, θα 'ναι καιρός να φύγει, έχει δεν έχει ουρά. Γιατί μια αρκούδα δεν χρειάζεται ουρά για να είναι επικίνδυνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου