Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013


Αναρωτηθηκα γιατι ειμαι εθελοντης;
Και σκεφτηκα ότι ειμαι πρωτα για τον εαυτο μου και μετα για τους αλλους.
Ειμαι γιατι βλεπω τον εαυτο μου στον συνανθρωπο μου και γιατι είναι βασικη η αξιοπρεπεια του ανθρωπου. Γιατι οι αλλοι είναι καθρεφτης της δικης μου εικονας.
Είναι μεγαλη η αξια του εθελοντισμου.
Είναι κατι που δεν εχει ορια.
Δεν εχει τοπους. Δεν εχει τροπους.
Ξεκιναει από την καρδια.
Ενισχυει την συνυπαρξη.
Ενισχυει την συμμετοχη.
Δυναμωνει την αλληλεγγυη.
Είναι εκφραση ανθρωπισμου.
Είναι κατι που μας αγγιζει ολους.
«Παιρνεις»  «Δινοντας»
Προσφερω βοηθεια
                 Έναν καλο λογο
                  Συμπαρασταση
                  Λιγο χρονο
                  Λιγη αγαπη
                  Λιγο από αυτό που μου περισσευει
Χωρις ιδιαιτερο κοπο
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου