Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Καλησπέρα,

Χαιρετώ τους αναγνώστες του προσωπικού μου ιστολογίου (blog). Μέσα από αυτό το διαδικτυακό χώρο, θα μπορείτε να μαθαίνετε νέα πάνω στην ενδοκρινολογία αλλά και άλλα διαβάσματα. Επίσης θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου, για προσωπικές συμβουλές και ραντεβού.

Ευχαριστώ.
Καλή Περιήγηση!

Υ.Γ. Πληροφορίες επίσης για εμένα, μπορείτε να βρείτε και εδώ!

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα σας και καλή χρονιά. Θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση. Τον Ιούλιο αφαίρεσα το θυρεοειδή και τους κεντρικούς λεμφαδένες λόγω αυξημένης καλσιτονίνης. Η ιστολογική εξέταση ήταν καλή. Το Σεπτέμβριο η καλσιτονίνη ήταν <0.5 .Σε χτεσινά αποτελέσματα ήταν 1.4 . Δεν έχω καταλάβει το εξής: αφού δεν έχω πια θυρεοειδή, θα έχω καλσιτονίνη, και αν ναι, θα πρέπει να την ελέγχω; Η ενδοκρινολόγος μου λέει όχι, αλλά διάβασα ότι μπορεί και μετά την αφαίρεση να ανεβεί η τιμή της και να πρόκειται για κάτι ανησυχητικό. Δεν εννοώ το 1.4 ως ανησυχητικό, αλλά αργότερα, αν ανεβεί κι άλλο. Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή