Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023

Τα πετροχελίδονα

 Δε μ' αρέσει η ζωή. Η ζωή μπορεί να είναι όσο όμορφη διαβεβαιώνουν κάποιοι τραγουδιστές και ποιητές, εμένα όμως δε μ' αρέσει. Μη μου 'ρθει κανείς με ύμνους για τον ουρανό του δειλινού για την μουσική και για τις ρίγες των τίγρεων. Στον διάολο όλο αυτό το νέκταρ. Η ζωή μου φαίνεται μια διεστραμμένη εφεύρεση , κακής σύλληψης και ακόμα χειρότερης εκτέλεσης. Θα μου άρεσε να υπήρχε Θεός για να του ζητήσω λογαριασμό. Για να του πω κατάμουτρα τι είναι - ένας τσαπατσούλης. Ο Θεός πρέπει να είναι ένας γέρο-ατζαμής που κάθεται στα κοσμικά ύψη και ξοδεύει τον καιρό του παρακολουθώντας πως τα είδη ζευγαρώνουν και ανταγωνίζονται και καταβροχθίζουν το ένα το άλλο. Η μόνο δικαιολογία του Θεού είναι πως δεν υπάρχει. Έστω κι έτσι όμως εγώ αρνούμαι να του δώσω άφεση αμαρτιών.

                                                                                                 Φερνάντο Αραμπούρου

                                                                                                          Καλές Γιορτές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου