Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

Tα ομορφότερα δένδρα

Είμαι ο ολιγαρκέστερος των ανθρώπων
Τα μόνα που ζητώ από τη ζωή είναι ένα ταπεινό σπιτάκι με αχυροσκεπή, αρκεί να υπάρχει μέσα σε αυτό ένα αναπαυτικό κρεβάτι, και καλό φαγητό, φρέσκο γάλα και βούτυρο, λουλούδια έξω απ' το παράθυρο μου και μερικά όμορφα δέντρα στο κατώφλι μου
Κι αν ο καλός θεός νοιάζεται να ολοκληρώσει την ευτυχία μου μπορεί να μου προσφέρει την ευχαρίστηση να δω έξι επτά από τους εχθρούς μου να κρέμονται απ΄αυτά τα δέντρα
Από τα βάθη της φιλεύσπλαχνης καρδιάς μου, πριν πεθάνουν, θα τους συγχωρήσω όλα τα κακά που μου έχουν κάνει - ναι- ένας άνθρωπος οφείλει να συγχωρήσει τους εχθρούς του, αλλά όχι μέχρι να τους δει κρεμασμένους
                                                                                                 Χαϊνριν Χαϊνε, Ιδέες και Σκέψεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου