Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Η χώρα των θαυμάτων

– Τι σόι άνθρωποι μένουν εδώ γύρω;
– Προς τα εκεί, είπε η γάτα, κουνώντας το δεξί της πόδι, μένει ένας Καπελάς κι από κει, είπε κουνώντας το άλλο της πόδι μένει ένας Μαρτιάτικος Λαγός. Επισκέψου όποιον θέλεις είναι κι οι δυο τους τρελοί.
– Μα εγώ δεν θέλω να ανακατευτώ με τρελούς, δήλωσε η Αλίκη.
– Α, δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, είπε η Γάτα εδώ είμαστε όλοι τρελοί. Εγώ είμαι τρελή κι εσύ είσαι τρελή.
– Πως το ξέρεις ότι είμαι τρελή; είπε η Αλίκη
– Πρέπει να είσαι, είπε η Γάτα, διαφορετικά δεν θα είχες έρθει εδώ.
Άντε να το κάνω αυτό τατουάζ! Μάλλον, το έχω κάνει, μέσα μου. Την Αλίκη, τον Καπελά, τον Μαρτάτικο Λαγό και την περιέργεια για τη ζωή που είναι μια τρέλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου