Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022

2009

Με ένα τατουάζ στο μέτωπο που γράφει με γράμματα σοβιετικής πινακίδας ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΤΕ ΜΕ , μπαίνω στα δεκαεπτά μου χρόνια με μια βοστρυχωτή κόμη και εκατόν είκοσι κιλά βάρος, από τα οποία τα εβδομήντα αντιστοιχούν στο πιο μύχιο εγώ μου (σ' αυτή την ηλικία πιστεύει κανείς τέτοια πράγματα) το οποίο καλύπτεται από πενήντα κιλά καθαρού λίπους. Έχω μια μπάκα που την κρατάω με τα γόνατα για να καθίσω χωρίς τον κίνδυνο να πέσω μπροστά, και κάτι βυζιά που θα ταίριαζαν πολύ σε μια κοπελίτσα κανονικού βάρους, αν δεν τα χώριζε ένας θάμνος από τρίχες. Είμαι άντρας και κυρίως είμαι ένας μισητός χοντρός. Αν ο κόσμος με ταπεινώνει, αν ακόμα και οι πιο ασήμαντοι φαίνονται όμορφοι απλώς και μόνο επειδή στέκονται πλάι μου, εγώ δεν έχω συναινέσει σ' αυτό. Άλλοι χοντροί διαπραγματεύονται την τρυφερότητα υιοθετώντας ποταπούς τρόπους. Ξέρουν να ακούνε τα ξένα προβλήματα, βοηθούν στις εξετάσεις, συνοδεύουν τα ξένα κορίτσια για κολατσιό. Εγώ περιφρονώ και γίνομαι αντικείμενο περιφρόνησης αντίστοιχα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Δεν μιλάω σε κανέναν, δεν συμμετέχω στον αγώνα δρόμου της σεξουαλικής μύησης, δεν φοράω μπλουζάκια με αστείες φράσεις. Αν κάποιος με συγκρίνει με γουρουνάκι, φώκια ή φάλαινα, σηκώνω το φρύδι σε στυλ Μπέτι Ντέιβις και παγώνω το πρόσωπο μου, μέχρι να γίνει κατανοητό, ότι τίποτα ποτέ δεν μπορεί να με προσβάλει.

                                                                                                          Μητροφάγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου