Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Τετάρτη 13 Απριλίου 2022

Επικίνδυνες σχέσεις

 Αυτές οι προφυλάξεις, καθώς και η φροντίδα να μη γράφω ποτέ στους εραστές μου, να μην αφήνω ποτέ καμιά απόδειξη παράδοσης μου, ίσως φαντάζουν υπερβολικές, μα δε μου φάνηκαν ποτέ αρκετές. Κοιτώντας τα βάθη της καρδιάς μου, είδα και τις καρδιές των άλλων. Και κατάλαβα ότι δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει κρυμμένο εκεί ένα μυστικό που δεν θα ήθελε καθόλου να αποκαλυφθεί. είναι μια αλήθεια την οποία η αρχαιότητα φαίνεται να γνώριζε καλύτερα από εμάς, και ίσως η ιστορία του Σαμψών να είναι απλώς η πιο εμβληματική. Ως σύγχρονη Δαλιδά, κι εγώ , όπως κι εκείνη χρησιμοποιώ την ισχύ μου για να αποσπώ αυτό το σημαντικό μυστικό από κάθε άντρα. Πόσους σύγχρονους Σαμψών δεν τους κρατάω έχοντας το ψαλίδι μου έτοιμο στη χαίτη τους! Αυτούς τους άντρες έπαψα να τους φοβάμαι και είναι οι μόνοι που επιτρέπω καμιά φορά στον εαυτό μου να τους ταπεινώνει. Με τους άλλους εμφανίζομαι πιο συμβιβαστική : η τέχνη να τους εξωθείς να σε απατήσουν για να μην τους φανείς εσύ ασταθής, προσποιητή φιλία, φαινομενική εμπιστοσύνη, κάποιες γενναιόδωρες χειρονομίες, η κολακευτική για τον καθένα τους ιδέα ότι υπήρξε ο μοναδικός εραστής μου, μου εξασφαλίζουν τη διακριτικότητα τους. Τέλος, όταν δεν διέθετα τέτοια μέσα, προβλέποντας τις επερχόμενες ρήξεις, έμαθα πως να πνίγω εν τη γενέσει της, υπό την απειλή της γελοιοποίησης ή της κακολογίας, την εμπιστοσύνη που είχαν καταφέρει να κερδίσουν οι επικίνδυνοι αυτοί άνδρες.

                                                                                                                  Ντε Λακλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου