Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Το ημερολόγιο του Αδάμ (επεισόδιο τρίτο)

Δευτέρα: Νομίζω πως καταλαβαίνω σε τι χρησιμεύει η εβδομάδα: χρησιμεύει για να ανπαύεται κανείς από την κούραση της Κυριακής. Ωραία ιδέα!...Σκαρφάλωσε πάλι σ'εκείνο το δέντρο. Την κατέβασα με τις πέτρες. Μου είπε πως δεν κοίταζε κανείς. Φαίνεται πως το θεωρεί αυτό αρκετή δικαιολογία για να αποτολμά οποιοδήποτε επικίνδυνο πράγμα, της είπα. Η λέξη δικαιολογία προκάλεσε τον θαυμασμό της-και τον φθόνο της νομίζω. Είναι μια καλή λέξη.
Τρίτη: Μου είπε πως δημιουργήθηκε από ένα πλευρό του σώματος μου. Αυτό είναι τουλάχιστον αμφίβολο. Δεν μου λείπει κανένα πλευρό...Την απασχολεί πολύ το γεράκι, λέει πως δεν είναι δυνατόν να τρώει χόρτο, φοβάται πως δεν μπορεί να μεγαλώσει, νομίζει πως είναι καμωμένο να τρέφεται με σαπισμένες σάρκες. Το γεράκι πρέπει να τη βγάλει με ότι μπορούμε να του δώσουμε. Δεν μπορούμε να κάνουμε άνω-κάτω τη ζωή μας για χάρη του γερακιού.
Σάββατο: Χθές έπεσε στη λίμνη καθώς κοιταζόταν μέσα της. Παρά λίγο να πνιγεί και λέει πως ήταν πολύ δυσάρεστο. Αυτό την έκανε να λυπηθεί για τα ζώα που ζουν εκεί μέσα και τα οποία ονομάζει ψάρια. Γιατί εξακολουθεί να κολλάει ονόματα σε πράγματα που δεν τα χρειάζονται και δεν έρχονται όταν τα φωνάζεις μ'αυτά. Αυτό βέβαια δεν έχει καμμιά σημασία γι'αυτή, τόσο κόπανος είναι, τέλος πάντων. Έτσι έβγαλε πολλά απ'αυτά χθές το βράδυ και τα έφερε στην καλύβα μας, στο κρεβάτι μου για να ζεσταθούν. Αλλά τα κοιτάζω κάπου-κάπου και δεν νομίζω πως είναι έστω και ελάχιστα πιο ευτυχισμένα από πριν, μόνο πιο ήσυχα είναι. Τη νύχτα θα τα πετάξω έξω. Δεν θα ξανακοιμηθώ μαζί τους, γιατί είναι γλοιώδη και είναι δυσάρεστο αίσθημα να κοιμάται κανείς μαζί τους όταν δεν φοράει τίποτα.
Κυριακή: Πάει κι'αυτή η μέρα.
Τρίτη: Έπιασε φιλίες μ' ένα φίδι τώρα. Τα άλλα ζώα είναι ευχαριστημένα, γιατί πειραματιζόταν όλο μ' αυτά και τα ενοχλούσε. Κι εγώ είμαι ευχαριστημένος γιατί το φίδι μιλάει κι έτσι μπορώ να ησυχάσω λίγο.
Παρασκευή: Λέει πως το φίδι τη συμβουλεύει να δοκιμάσει τον καρπό εκείνου του δέντρου. Λέει πως το αποτέλεσμα θα είναι μια μεγάλη και ευγενική γνώση. Της είπα πως θα υπάρξει κι άλλο αποτέλεσμα. Θα φέρει τον θάνατο στον κόσμο. Αυτό ήταν λάθος- καλύτερα να κρατούσα την παρατήρηση για τον εαυτό μου. Της έδωσα έτσι μια ιδέα- θα έσωζε το άρρωστο γεράκι και θα έβρισκε κρέας για τα απελπισμένα λιοντάρια και τις τίγρεις. Τη συμβούλεψα να μην πλησιάζει το δέντρο. Μου είπε πως δεν θα το πλησιάζει. Προβλέπω φασαρίες. Θα μεταναστέψω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου