Όλγα Δεβετζάκη - Ενδοκρινολόγος
Αναστασίου Ζίννη, 9, Αθήνα, Αττική, 11741
Phone: 210-9239440 URL of Map

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024

Τα δένδρα

 Αυτό θέλω να μάθω. Μήπως τα είχατε στα κρυφά; Μήπως ήταν εραστής σου; Δε θα σε κατακρίνω. Πες μου απλώς. Αυτή η πιθανότητα σε κάνει πολύ πιο ενδιαφέροντα άνθρωπο. Μακάρι να είχα γνωρίσει αυτή την πλευρά σου. Η γιαγιά Κάπα φαινόταν να γνωρίζει εκείνον τον άντρα όταν τον μετέφεραν έξω. Τώρα έχει μείνει τελείως μαρμαρωμένη. Το ήξερε ότι ήσουν γκέι; Πάντως και να το ήξερε, δεν το έδειξε ποτέ. Δεν θα δυσκολευτούμε και πολύ να τα βγάλουμε πέρα χωρίς εσένα. μην ανησυχείς. Θέλω να πω, δεν έφερνες ούτε δεκάρα τσακιστή στο σπίτι, δεν έπλυνες ποτέ ούτ' ένα πιάτο, δεν άλλαξες ποτέ πάνα στα παιδιά. Παρ' όλα αυτά όμως ήσουν ένα ζεστό κορμί στο κρεβάτι μου. Όχι ότι σε είχα ακουμπήσει καθόλου πρόσφατα, αλλά και πάλι ήσουν εκεί. Θα έπρεπε να το είχα υποψιαστεί ότι ήσουν γκέι από τον τρόπο που παρακολουθούσες πάλη στην τηλεόραση. Είναι αλήθεια αυτό που λένε για τους μαύρους άντρες; Μη μου απαντήσεις. Άχ , Γουίτ μου, που να 'σαι τώρα; Άχ Θεούλη μου, φρόντισε τον Γουίτ μου αν και δεν είμαι σίγουρη ότι βρίσκεται κοντά σου. Και σε παρακαλώ κάνε να μην μείνουν οι λεκέδες από αίμα στην πορσελάνη. Δεν με πειράζει να μείνουν ροζ οι αρμοί, αλλά στη μπανιέρα καθόμαστε. Αμήν.

                                                                                                    Percival Everett

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου